dijous, 2 de març del 2017

Discurs de comiat del Carnestoltes

Famílies, 

Aquest és el discurs de comiat al Carnestoltes que han escrit els alumnes de 6è. Quan el van llegir ens va agradar molt a tots. Sou uns artistes!!!



ACOMIADAMENT


Nens i nenes d’aquí i d’allà,

també la gent del final,

que tothom escolti bé

el meu acomiadament.



Aquest no serà un judici final,

on tothom em vol cremar,

jo prefereixo marxar

i el curs vinent tornar.



Estem acabant els dies de festa

i hem de començar a preparar més feina.



Però no us voldria deixar

sense abans poder-vos explicar

 que durant aquests tres dies

el vostre poble m’ha encantat.



L’he trobat tant bonic

que m’entren ganes de quedar-me aquí.



He passat per Can Negre

 i la Torre dels Ous.

Oh, mare meva!!!

 Què boniques sou!!



M’ha sorprès la teulada de Can Negre,

corbada com les ones i llisa com la seda.



És un centre molt bonic,

 com un llibre ja llegit.



“La torre dels ous” té molts colors,

 tant alegres que il·luminen la foscor.

També es diu Torre de la Creu,

perquè és blanca com la neu.



Vaig fer esport a la piscina,

Crol, braça i fins i tot papallona

 com una bona nedadora.



Caminant per la Rambla

un parc vaig trobar

i al Sol Solet vaig entrar.



Hi ha moltes masies

que m’han agradat molt,

crec que les hauria

de conèixer tothom.



També teniu escultures

que representen històries, llegendes i tradicions.



He estat  a la biblioteca,

 semblava una discoteca!

Llibres divertits i ben acolorits.



Finalment, vaig passejar per l’ermita

i un cotxe va i em pita,

i al parc de la Fontsanta

sovint hi ha gent bevent Fanta!



Un poble ben maco, sí senyor.

No hi ha platges ni muntanyes

 però hi ha altiplans i  horts

on es conreen verdures,

 patates i coliflors.



No us voldria deixar

sense fer una esmenta especial

a tots el mestres, professors,

 monitors i direcció.



Ana, Alma i Victòria,

Feu d’aquesta escola una glòria.



Adéu als cargols...

 que sou tan bons com les cols.

Adéu, papallones...

 boniques a totes hores.



Adéu a les estrelles...

 que al cel sempre llueixen.

Adéu pops...

 que de fer gresca en sabeu molt.



Adéu als triceratops i als diplodocus...

ja aprendreu el que és el FOCUS.



No oblidem els sentiments,

 que també esteu presents.



Il·lusió i bon humor,

alegria i simpatia,

la base d’un bon esmorzar cada dia.

Harmonia i empatia,

amistat i felicitat,

També són uns ingredients genials per triomfar.



Les classes de 6è

 ho han preparat tot molt bé,

i també m’han ajudat

 a conèixer la vostra ciutat.



Bé, no m’allargo més,

espero que us estigui agradant

 la meva festa final.



Voleu cantar i ballar?

Doncs anem a començar…

potser un altre any

fem festa d’escuma i xampany.



Adéu estimats amics,

que comenci el gran ball,

Jo a Hawai he d’anar

i vosaltres a l’escola us heu de quedar.

Que no s’acabi la festa

i visca la  gresca!!!!!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada